تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

از گلزنی تا اخراج| شب پرماجرای مهدی طارمی مقابل بنفیکا+ ویدئو

  • کد خبر: ۵۵۹۶۶
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
از گلزنی تا اخراج| شب پرماجرای مهدی طارمی مقابل بنفیکا+ ویدئو
لژیونر ایرانی تیم پورتوی پرتغال شب گذشته هم گل زد، هم شادی پس از گل عجیبی داشت و هم اخراج شد تا به تیتر رسانه های ورزشی پرتغال تبدیل شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دو تیم مدعی پورتو و بنفیکا در لیگ پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند. در این دیدار که در خانه بنفیکا برگزار می‌شد، ابتدا این قرمزپوشان بودند که به گل دست یافتند، اما در ادامه ستاره ایرانی پورتور اجازه نداد شاگردان سرخیو کنسیسائو بازنده از زمین خارج شوند و پاس کرونا، همتیمی‌اش را به زیبایی تبدیل به گل کرد.

این پنجمین گل مهدی طارمی در ۴ بازی اخیر پورتو بود. ستاره ایرانی پورتو، اما دیشب در اواسط نیمه دوم با تکل خشنی که روی پای مدافع حریف زد، با تصمیم داور و بررسی ویدئوچک از زمین اخراج شد تا شب پرماجرایش خیلی پایان زیبایی نداشته باشد.

از گلزنی تا اخراج| شب پرماجرای مهدی طارمی مقابل بنفیکا+ ویدئو

طارمی به خاطر تکل خطرناک و کارت قرمزی که گرفت در صفحه توییتری خود از هواداران و همبازیانش در پورتو عذرخواهی کرد.

ویدئو گلزنی مهدی طارمی و شادی عجیب مقابل بنفیکا

تعداد بازدید : 1159
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->